Excursie Hannover Messe

Op 25 april zijn we met 34 Werktuigbouwers en een flinke groep Advanced Technology studenten naar Hannover vertrokken om de grootste techniekbeurs ter wereld te bezoeken. Hier konden de hele dag allerlei hallen bezocht worden met de meest uiteenlopende stands. Van pakkingen tot industriële robots en van onze welbekende studententeams tot een complete gondel van een windturbine, alles was hier te vinden. Vanwege deze uiteenlopende onderwerpen was menig werktuigbouwer de hele dag zoet met het bekijken van alle objecten. Toen de beurs ten einde kwam was er nog ruimte voor iedereen om wat te eten om vervolgens weer met de lange busreis naar huis te vertrekken. In het algemeen kan er gesproken worden van een zeer geslaagde dag!

Log in to read and post comments