Leen Noordzij erelid Principia

Leen noordzij, één van de oprichters van W.S.G. Isaac Newton en van Alumni vereniging Principia, is opnieuw erelid geworden. In 2011 verkreeg hij deze eretitel al binnen Newton, maar afgelopen donderdag heeft hij deze titel ook binnen Principia gekregen. Door zich jaren in te zetten voor de alumnivereniging als voorzitter en initiatiefnemer is deze titel dan ook zeker terecht.

Na deze benoeming heeft Leen nog even gebruik gemaakt van het moment om iedereen te bedanken. Ook kwamen er nog wat verhalen uit de oude doos over zijn voorzitterschap bij zowel Principia als Newton.

Op de foto is de penning te zien die Leen heeft ontvangen. Tevens is hier het nieuwe logo van Principia te zien, de appel van Isaac Newton met de P uit het oude Principia logo er in verwerkt.

Log in to read and post comments